بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی امید

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی امید

انجمن خیریه امید ارومیه

معرفی بخش اورژانس بیمارستان امید

 

 

معرفی بخش اورژانس بیمارستان امید 

رئیس بخش اورژانس بیمارستان امید، آقای دكتر فرامرز همایونی است. آقای روح اله یاوری نیز مسئولیت این بخش را برعهده دارد.

بخش اورژانس بعنوان یكی از بخش های بیمارستان امید، برای دسترسی بهتر و سریع تر بیماران با ورودی مجزا و اصلی از ساختمان اصلی و ورودی دوم از سمت طبقه ی منفی یك ساختمان راه اندازی شده است.این بخش شامل درمانگاه عمومی، اتاق پزشك، اتاق سرپرستار، تریاژ، بخش تحت نظر و بخش اصلی است كه در صورت شرایط خاص بیماران و مراجعه كنندگان از امكانات اتاق عمل سرپایی نیز بهره می برند.

در ورودی اورژانس ایتگاه مخصوص استقرار آمبولانس وجود دارد و برانكارز و ویلچر حمل بیمار و اتاق تریاژ قرار گرفته كه برای رسیدگی به بیماران بر اساس نوع تسهیلات مورد نیاز فعالیت می كند.

در بخش اورژانس یك اتاق CPR ، یك اتاق ایزوله و یك اتاق عمل سرپایی مانند گچ گیری، فصد خون و ... فعالیت می كند. پذیرش بیماران قلبی –عروقی، بیماران مبتلا به سرطان و بیماران اورژانس داخلی و جراحی از دیگر خدمات اورژانس می باشد. این بخش همچنین دارای ۱۰ تخت فعال مجهز به مانیتورینگ قلبی – ریوی، اكسیژن سانترال، ساكشن پرتابل و لاكر مخصوص بیمار است.

اتاق احیا با مجهز بودن به دستگاه شوك،  مانیتورینگ قلبی – ریوی، اكسیژن سانترال، ساكشن پرتابل و تمام امكانات لازم برای احیا بیمار را می توان بعنوان یكی از مهم ترین قسمت های اورژانس معرفی كرد.

پزشكان و پرستاران بخش اورژانس بیمارستان امید:

پزشك عمومی

پزشكان متخصص آنكال

كارشناس پرستاری با سابقه حداقل ۴ سال فعالیت

بخش اورژانس بیمارستان امید تمام روزهای هفته و ۲۴ ساعت در شبانه روز فعالیت می کند.