بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی امید

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی امید

انجمن خیریه امید ارومیه

امکانات رفاهی برای بیماران بین الملل

امكانات اتاق های بستری دو تخته و تك تخته

در بیمارستان امید، ‌تمامی اتاق ها به خط تلفن مستقیم، تلویزیون، یخچال و کمد، دستشویی و حمام مستقل، زنگ احضار پرستار و کاناپه تختخواب شو برای استفاده همراهان بیماران مجهز شده اند. همچنین تمامی اتاق های VIP بیمارستان مجهز به WIFI رایگان می باشد.

در تمام اتاق های بستری حداقل یک سجاده، قرآن و کتاب های مقدس برای پیروان سایر ادیان فراهم است.

كیف بیمار

در هر یك از اتاق ها، بیماران یك كیف مخصوص دارند كه محتوای آن یك حوله، یك جفت دمپایی، دستمال كاغذی، صابون، مسواک، خمیر دندان، لیوان و کاور توالت فرنگی است.

بیمار توسط لباسی متمایز به عنوان بیمار مشخص می شود .

ارتباطات

در چند نقطه از فضای عمومی بیمارستان تلفن همگانی شهری رایگان وجود دارد.

به ازای هر تخت یک خط تلفن داخلی و آزاد با امکان شماره گیری صفر وجود دارد.

بیماران بستری می توانند با استفاده از ریموت كنترل پرستار مسیول خود را بصورت مکانیزه برای انجام خدمات درمانی احضار كنند.

بیمارستان دارای رستورانی است که علاوه بر پرسنل، همراهان بیمار نیز می توانند از خدمات آن استفاده کنند.

بیمارستان دارای تعداد کافی دستگاه آب سرد کن و آب گرم کن همراه با لیوان یک بار مصرف در فضای عمومی خود و در داخل هر اتاق VIP بستری است.

نظافت با نهایت دقت و با استفاده از مواد ضد عفونی کننده و شامل کلیه اجزاء و وجوه دستشویی، توالت، حمام، شیرآلات و غیره انجام می شود.

بانك و ارز

كلیه مبالغ دریافتی از بیماران بین الملل در راستای اهداف انجمن خیریه و بیمارستان امید برای حمایت از بیماران نیازمند مبتلا به سرطان صرف می شود.

مراجعان خارجی به بیمارستان امید برای انجام امور مالی به عابر بانک دسترسی دارند.

با استفاده از دو دستگاه عابربانک موجود در طبقه همکف بیمارستان و درمانگاه و همچنین دستگاه های کارتخوان در صندوق ها، پرداخت هزینه ها ساده تر شده است.

بیماران خارجی می توانند هزینه خود را به دلار پرداخت کنند و نیازی به تبادل ارز نخواهند داشت.

بیماران خارجی می توانند در بیمارستان امید برای مبالغ صرف شده خود،‌ صورتحساب به زبان انگلیسی و با تایید رسمی مدیریت بیمارستان دریافت كنند.

غذا و تغذیه

در راستای ارتقاء کیفیت خدمات و ارزش آفرینی برای بیماران و همچنین ایجاد فضایی برای آسایش همراهان مکانی در لابی بیمارستان به عنوان بوفه در نظر گرفته شده است. همچنین ما تلاش كرده ایم كه با ایجاد منوی غذا،‌ فضایی مملو از حس آرامش و تامین را برای همراهان بیماران فراهم كنیم.

فضای داخلی بیمارستان

کلیه قسمتهای بیمارستان بر اساس اصول طراحی و با رنگ آمیزی و دكوراسیون ویژه ساخته و تجهیز شده كه این موضوع فضای بخش های درمانی را دلچسب تر كرده است.

برای تردد آسان بیماران و یا عبور ویلچر در ورودی بیمارستان رمپ وی‍ژه طراحی شده است.

در تمام قسمت های مورد مراجعه بیماران از محل انتظار تا بخش های درمانی، تلویزیون های متعددی نصب شده است تا زمان انتظار را لذت بخش تر كند.

در تمام قسمتهای بیمارستان به ویژه بخش های بستری، سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی از نوع چیلر با نحوه کنترل دستی نصب شده است.

بیمارستان دارای پلکان اضطراری و کپسول آتش نشانی مطابق استانداردهای فضاهای بیمارستانی است و این مهم سلامت و امنیت بیماران را تامین می كند.

حمل و نقل

بیماران و همراهان بصورت شبانه روزی به آژانس مسافرتی،‌ تاکسی تلفنی و تاکسی های درون شهری دسترسی دارند.

پارکینگ بیمارستان، بصورت شبانه روزی در محوطه داخل بیمارستان برای خودروهای بیماران خارجی مهیاست.

ویلچر و برانکارد به تعداد کافی و در محل مشخص برای انتقال راحت و جابجایی ها مستقر هستند.

راهنمای بیماران

در طرح خوشامدگویی تمام امكانات و نیازمندی های بیماران بین الملل همراه با مترجم و به كمك بروشور ارایه می شود.

خطوط رنگی برای هدایت راحت تر و دقیق تر بیماران و همراهان به از لابی بیمارستان تا بخش های اصلی بیمارستان وجود دارد .

در تمام قسمت های بیمارستان تابلوهای راهنما همراه با فلش در زاویه دید مناسب و با طراحی خاص و زیبا به دو زبان فارسی و انگلیسی وجود دارد.

هتلینگ و اسكان

یکی از امكانات قابل توجه بیمارستان امید، امكانات هتلینگ است. امكاناتی كه با هدف اسکان بیماران و همراهان خارجی در محلی مناسب و بدور از آلودگی های عفونی و میكروبی لازم برای بیماران مبتلا به سرطان، با استانداردهای اماکن اقامتی مجهز شهر نیز راه اندازی شده است.

این امكانات برای بیمارانی كه در بیمارستان امید، شیمی درمانی و یا پرتودرمانی می شوند،‌ بسیار كارگشاست چون هم بیماران و هم همراهان ایشان می توانند پس از دریافت خدمات درمانی، زمان لازم را برای ریكاوری و استراحت بدست آورند.

فاصله خدمات هتلینگ با بیمارستان امید كمتر از یک کیلومتر است كه طی كردن این فاصله نزدیك رفت و آمد بیمارن را به بیمارستان و کلینیک درمانی موسسه تسهیل کرده است.

خدمات هتلینگ بیمارستان امید در سرای امید ارایه می شود كه با كمك خیرین شهر ارومیه برای حمایت از بیماران مبتلا به سرطان احداث و تجهیز شده و دارای امکانات رفاهی کامل شامل؛ تلویزیون، یخچال، تخت خواب، كمد، سالن غذاخوری و .... است.

آدرس سرای امید : شهرک فرهنگیان – خیابان فداییان اسلام – خیابان قاسمی – پشت آپارتمان های اسکان جنب آتش نشانی – سرای اقامتی امید 33859787-044و 33860602-044

سایر امكانات رفاهی

واحد مستقل خشكشویی

نمازخانه

فضای سبز محوطه بیمارستان و صندلی جهت نشستن همراهان بیمار